Merhaba kızlar gebeliğin son haftası gebelik şekerine dikkat etmeyeniniz oldu mu? Ben son haftalarıma girmiş bulunmaktayım yemeği fazla kaçırdığımda şekerim fazla çıkıyor. Bu seferde çok strese girip pişmanlık yaşıyorum. Son haftalarında böyle bir sorun yaşayanınız var mı? Yaşayanlar bebeğinde bir sorun oldu mu?