Bulunduğum ilçede 1 devlet, 2 özel hastane var. Yorumları gerçekten kötü ve ben bu sebepten daha hastaneye gidemedim. Kendimi ve bebeğimi nasıl emanet edeceğim kötü yorumları okuduktan sonra bilmiyorum. Çevre semtler uzak yaklaşık 40dk 1 saatlik mesafede. Arabamız olsa onlara da bakardım tabi ama ulaşım zor maalesef her zaman özellikle doğumda nasıl yetişirim korkusu var. Daha yolun başındayım ne yapacağımı bilmiyorum kızlar ya 5. Haftaya girdim