ozlemkzl3 Kızlar doktorum bu 90 tabletlik folik asiti verdi ben şuan 8+6 yım yeni kullanmaya başladım acaba çokmu geç kaldım . Ve günde bir tane kullanıyorum. Siz nasıl kullandınız ve ne zamana kadar kullanılıyor
_elifmehmet_ ozlemkzl3 ilk 3 ay gunde 1 tane kullanman lazim canim bende onu kullaniyorum bebegin gelisimi icin cok onemli