N01AKCAN Hamilelikde nexium yada farklı mide koruyucu kullanan var mı doktor yazdı ama tereddüt ediyorum ama Bi tek o iyi geliyor
ipekveatlas N01AKCAN içini rahatlatıcaksa ben eczacıyım ve hamileler doğru doz da kullandığı sürece bi sıkıntı olmaz
Mrv1007 N01AKCAN ilk trimesterda aşırı kusmalarım varken doktorum yazmıstı kullandım ben. Hiçbir zararı olmadı, çok kusmaktan artık deli gibi midem ağrıyordu, çok iyi geliyordu nexium
N01AKCAN Mrv1007 ben bulantıyı cektim dört ay ama şu an Bi ayım kaldı sürekli ekşime hazımsızlık var cok kötü ya bende kullanym o zamn