Esraaaaa2 eğer ilgi konusundan korkuyorsanız hiç korkmayın özelde olmayan ilgi var şehir hastanesinde. Ve ayrı süit odalar var 200-300 tl gibi uygun bir fiyat karşılığında tek başınıza kalabileceğiniz odalar var fakat sizin doğum zamanınızda odalar müsait olursa şansınıza o odaları tutabiliyorsunuz. Ben de inovaya gidiyorum, eğer suit oda tutabilme şansım olursa doğumumu devlette yapmak istiyorum.