gizemkrgzl Selam kızlar ben yavaş yavaş başlıyorum alışverişe Nisan sonu Mayıs başı görünüyor doğum.. yenidoğan ne kadar almalıyım ne almalıyım hiç bilmiyorum ve çok alma diyenler var kaç ay almalıyım beden olarak bı yardım edin 🥰
Hatice1anne gizemkrgzl benim de doğum aynı tarihlerde 🥰 ben heveslenip birkaç yenidoğan zıbın çorap müslin örtü bir tane de biberon dışında bir şey almadım henüz ben de nerden başlayacağımı bilmiyorum 🤷🏻♀️ Burada bekleyeyim ☺️
Misa34 gizemkrgzl benimde dogum ayni zamanlar yenidogan birkac takim geri kalnlari hep 3 6 ay aliyorum . Erkek bebek iri olur zaten
D-92 gizemkrgzl çok iyi bir başlık açmışsın canım valla bende 25+4 deyim daha h birşey almadım anneanne babaannelerin aldığı 2 zıbın var teyzelerin havlu ve kundağı bu kadar sanki erken gibi geliyor alışveriş için bilmiyorum ne zaman yapmalıyım belki 30lu haftalarda diyorum ama ??
K_k1905 gizemkrgzl benim de Nisan sonu mayıs başı olacak inşallah bende zıbın çok aldım indirim de gördükçe
gizemkrgzl Hatice1anne Daha çok varmış gibi görünüyor ama.hemen gecicek biliyorum o yüzden almak istiyorum artık ☺️ insan ne alcagini da şaşırıyor ilk olunca bide benimki erkek iri olur diyolar boşuna da almak istemiyorum çok fazla yenidoğan 😂
gizemkrgzl Misa34 Misa34 bende sadece yenidoğan 4 takım aldım başka da bişey almadım 3 6 ay büyük olur mu diyorum ama bilemedim hiç 😂 benimkide erkek ☺️
Tgbpoyraz Misa34 benimki prematüreden biraz büyük doğmuştu çok pişman olmuştum küçücük şeyler almadığım için dopum yapmış halimle yeni koyafetler bakmaya çıkmıştım iri de olsa biraz küçük şeylerde almak gerekiyo
Misa34 gizemkrgzl cabuk buyuyolar zaten hersey ates pahasi tasarrflu olmamz lazm kacnci kafta suan sizin 😊
2erkekannesiii Mart başı doğum daha bişe almadım her şey ilk oğlumdan vardı sadece 2 takım hastahane çıkışı alacam
Beybisininannesi gizemkrgzl 4 tulum 10 zıbın 6-8 patikli/ patiksiz /çorapli pantolon 2 kapitone yelek (örgüleri saymıyorum bile) 2-3 hırka 8 eldiven 4 bere hastane çıkışların yanına ek olarak 2tane 4lü (tulum zıbın bere pantolon) 3tane 5li (alt üst iç zıbın eldiven bere) şeklinde 0-3 ay şeklinde düşünüyorum Gerisini 3-6 ay ve üstü alcam gerektiği yerde kolları paçaları kıvırmacalar Az gelirse ilave ederim üstüne
Mimik gizemkrgzl kiyafeti en sona birak… Ben daha kiyafet almadim, etraftan gelenlerel, 1 yasina dek kiyafeti hazir🤣 E bebekte subat indirimi oluyormus, oradan oncelikle krem arabasi temizlik urunleri vs al bence…
yarenaygk34 Benim ilk bebeğimde kaynanam yaptı giyim alışverişini ilk torununa öyle yaptığı için bende kabul ettim mecbur ama kendimde aldım beğendiğim bir kaç şey çok almıştı oğluma ama yeni doğan fazla almamıştı iki tane hastane çıkışımız vardı dört beş tane de setler oluyor ya şapkalı eldivenli 5 parça olan onlardan ama 3-6 ay tulum ve alt üst pijama çok almıştı ben tulumları çok giydiriemedim oğluma çünkü oğlum 50 cm doğdu bir ay sonra boyu 56 cm oldu 1500 kg aldı sütüm yaradı heralde bacakları da uzun olduğu için tulumlar kısa geliyordu boydan bir se sünnet ettirmiştik o yüzden alt üst pijama tarzı daha çok giydirdim en kullanışlı onlar önden çıtçıtlı pijama üstleri ve alt takım
1melisa gizemkrgzl benimde sizin gibi dogumum aynı aylara denk geliyor ne alcamı nasıl hangi kalınlıkta alacagımı şarşırmış durumdayım😂
Msl_ege gizemkrgzl valla bebeğinize bağlı benim oğlum 2810 doğdu minikti . 2. ye hamileyim çıakrdık ayırdığım kıyafetleri yeni doğan 11 tane zıbın var . tabi o zamanlar ucuzdu 🥺🥺 kaka olunca yıkamaya üşenip attıklarım var bi de 😂😂 1 temmuz da dolmuştu oğlum ve izmşrde yaşıyoruz . o yüzden 2 ay falan tek zıbınla durdu hep 😅 çok kullandık o yüzden . mevsim bulunduğun şehir herşey etliler ney ne kadar alacağını . bu bebişte mesela mayıs sonu haziran başı doğacak ama burda mayıs yaz haziran sonbahar gibi oluyor 3-4 senedir . oğlumda temmuzda doğcak diye 2-3 uzun takım almıştım . şimdi buna daha fazla alıcam mesela .
Msl_ege bu arada bedenler yenidoğan’daki sonra 3-6 şeklinde gitmiyor kızlar . yenidoğan , 0-1 , 1-3 , 3- ,6 ,6-9 şeklinde gidiyor ama her marka farklı tabi . ama yenidoğanlar 3-6 arası baya fark var 1-2 beden var arada haberiniz olsun .
mercimeginannesiiii gizemkrgzl Kuzucum benim doğumumda Allah izin verirse 28 nisana denk geliyor. Ben 0-3 aylık aldım şimdiye kadar hep. 10-12 takım oldu herhalde. 3-6 aylık henüz almadım almayı da pek düşünmüyorum çünkü havalar nasıl olur tam kestiremiyorum. Soğuk memlekette yaşadığım için. Sen yaşadığın bölgenin standartlarını göz önünde bulundur. Bir de iç zıbın takımı 3-4 takım al fiyatları çok makul oluyor zaten ilk aylar çok gerekli oluyormuş.
Glbyz61 gizemkrgzl canım hastanede giydirilecek yeni doğan almalısın ev için 3 aylık 3 6 aylık almalısın inan çok çabuk büyüyorlar ilk zamanlar yeni doğan sadece hastane için al bence ben öyle yaptım 2. Gebelik kızımdan biliyorum