Adileeselvi Meleka0 Benimde bu gün açıklandı ama sadece değerler var ve hatta o değerleri görünce bı panik oldum korktum ama toblo olması gerekiyor Muş sadece pappa değeri ve beta yazıyo oda duzeltilmemis hali sanırım başka da hiç birşey yazmıyor canim
Kubrailkan Benim e nabizda sonuç ektedir yazıyor göremeyince doktoruma kontrol ettirmistim gelince veririz ama bir problem yok demişti 😊🙏🥰