ikicocukmeselesi Kızlar 13+6dayız pazartesi günü doktorumun tavsiyesi ile biontech oldum. Ama dünden beri kasık ağrım ve akıntım var ödüm kopuyor bebeğemi birşey oluyor diye. Sizdede olmuşmuydu
Derin0712 ikicocukmeselesi psikolojik olabilir yada tesadüfdur bn 4 haftalik 14 haftalik ve 21 haftalik asi oldum kol agrisi disinda bisey yasamadim ama iste bisey olur korkusu oldgundan herseyi asiya baglayabiliyoruz
aysenurtc ikicocukmeselesi idrar yolu enfeksiyonu olabilir belki bence bir kadın doğum doktoruna görünün isterseniz
ikicocukmeselesi Derin0712 aynen canım olabilir bende onun psikolojisindeyim zaten belkide psikolojik ağrı yaratıyorum