Asafinannesi bende Gebze’deyim konak hastanesine gidiyorum. Özel ve uygun dersen yüzyıl hastanesine git derim daha iyidir
Merkezi hiç ama hiç önermem sağ geleni hasta çıkarır orası
Farabi de doktorlar iyi
Fatih devlet de yeni binaya taşındı belki odaları iyidir bakmak lazım☺️ Zaten her zaman odada iki kişilik olmuyorsun eğer servis yoğunsa verirler şansına yoksa tek kalırsın odada