Grey Doktorum bugün fitil ile normal doğumu başlatmak istediğini söyledi eğer gelmezse öğleden sonra sezeryana alıcak daha önce yaşayan oldu mu aranızda yarın giricem doğuma bu arada
Birsen2906 Grey ilk kızımda fitil olarak aldım suni sancıyı normal sancıları destekleyecek Bi sancı normal sancı neyse oda o aralıklı geliyo dinlenme molası veriyo yani bence herşey uygunsa normal almanı tavsiye ederim