Melisaelf Arkadaşlar 364 çıkmıştı beta’m 22 saat sonra 704 çıkmış 2 katı resmen normal mi korktum biranda hahahaha 😂 normalde iki günde iki katına çıkar ya hani
Melisaelf Birgul ilk betama referans dışı yazdı yüksek olduğu için bu daha yüksek referans değer normal yazmış neden teşekkür ederim 😍
aysenurtc Melisaelf benim ilk beta çok yüksekti sonra ultrasonda 6 haftalıkken çift kese görüldü ikiz gebeliklerde beta yüksek olur demişti dr sonra bir kesede kalp atışı olmadı hiç ilerlemedi kendi kendine kayboldu tekil gebeliğe döndü