Neden iki isim ? Yağız da tek başına gayet hoş ve yeterli bence. Günümüzde iki isimli çocuklar arasında tek isimliler sayı olarak oldukça az ve gelecekte tek isim daha karizmatik bir şey olacak diye düşünüyorum. Ve işin bir de anlamlar çatışmasından dolayı kişiyi yıpratması kısmı var, çünkü kişinin ismi ve isminin anlamı karakteri de etkiliyor.