Havvar bana 5 ay önce verdi doktorum 5 ayda toplamda 6 tane kullandım alerji hapını zaten cildiye doktorum da biz bunu gebelere veriyoruz dedi kadın doğum da kullan istersen her akşam da kullanabilirsin dedi detaylı ultrasona girdiğimde perinatoloğa sordum o da kullan sorun olmaz alerji ilacı dedi ama ben yine de sadece çok ciddi kaşıntım ve alerjim olduğunda içtim o da beni zaten baya götürüyor ayda bir defa tek ihtiyaç duydum