symatk hamileyiz diye gerçekten abartmamak gerekiyor bulduğumuzu yemememiz gerekiyor sadece sağlıklı şeyler yiyin ve sürekli yemeniz de gerekmiyor hele ki ilk 3 ay bebiş zaten sizden beslenmiyor çok kilo almak ileride çok sorun yaratır sağlık açısından oturmada kalkmada yatmada her türlü zararı var 35 ten sonrası baya zorluyor cunku 🥰