Nurellaa6 Kızlar merhaba, zam gelecek diye yeni yıla girmeden bebek için temel şeyleri almak istiyorum henüz cinsiyeti de belli değil zaten. Neleri alabilirim şuan zıbın, biberon aklıma geliyor başka ne önerirsiniz?
Elika0 Nurellaa6 bende cinsiyeti belli olmadan birçok şey aldım. Zıbınları alabilirsin kahverengi bej ekru turuncu yeşil kıyafetler alabilirsiniz. Şubatta doğum yapacağım şuan Herşeyim tam. Erkenden aldım herşey aşırı pahalılandı.
annembabam Nurellaa6 büyük olan ihtiyaçlarınızı , bez mama alabilirsiniz . Bez mama icin stok yapmamak doğru gibi ya sevmezse diyerek 🙏🏻🌸
Hhilall37 Nurellaa6 unisex kıyafetler, banyo küvet kova maşraba file, beşik, yatak, bebek arabası, puset. Kendine gecelik pijama emzirme sütyeni süt sağma makinesi gibi şeyler alabilirsin. 28+6 haftalık olarak bez ve mama stoğu yapmadım. Mamayı sütüm gelmezse gibi aksi bir durumda alırım ancak.
Efulim- Alt açma örtüsü, yenidoğan ıslak mendili, süt sağma pompası, kanguru, emzik, müslin, battaniye 🌺