Evrim1906 Papatyam08 doğumdan sonra ben direkt normal molped soft kullandım canım herkes al iyi oluyor demişti ama gerek kalmadı fazla kanamam olmadı
Fundish Ben uzun zamandır kullanıyorum sık sık tuvalet ihtiyacım olduğu için kilot gibi giyiyorsunuz.markete vs giderken önlem olması için giyiyorum hiç belli olmuyor .canped markanında var biraz bedeni büyük alıyorum normalde s giyerdim ama L beden alıyorum
Pretty_mommy Doğumdan sonra 2 paket kullandım cok rahattım tek sıkıntım ped gibi cok hava almamasıydı, dikişlerim de var o yüzden uzun süre kullanınca kaşıntı yapmaya başladı bende ama ilk günlerin yoğun kanamasında kurtarıcı oluyor.