Rukis_09 Kızlar bu ay sonu sezeryan olucam . Normalde ben epidural istiyordum ama kime sorsam genel anestezi ol bel ağrısı kalır felan diyolar . Tecrübeli olanlar beni bilgilendirebilir misiniz?
Busrakzlkc Rukis_09 epidural normal doğumda olur. Sezeryanda seçeneğiniz spinal olmak. Genel anestezi aldıgınızda bebeğinde etkilendiğini söylemek isterim. Hafif baygın çıkıyolar onlarda . Spinal gayet rahat ve sağlıklı bi anestezi yöntemi.