Esraszr Kızlar 19+4 günlüğm aile hekimim aradı aşı için. Birde gebelik takibiniz yapılacak gibi birşey söyledi. Yaptığı işlem nedir acaba ?
FatmaAkdemirErdoan Aynen kızlar buju ihmal etmeyin ben 20küsürüncü haftamda tesadüfen gittim sağlık ocağına aşı için doktordan bi ton laf duydum bizim hamile olduğumuzu bakanlığa bildiriyorlarmış çocuğun aşısını işte bilmem nesini ilerde bi araştırma esnasında bu tutulan veriler kullanılıyomuş bakanlık soruyomuş sağlık ocaklarına neden bu gebenin takibini yapmadınız diye erken doğurunca diyormuş neden erken doğurdu hafta hesabınızı dahi giriyorlar 40 haftayı geçince bakanlık diyormuş bu hamile nerde neden hala doğurmadı biz dilekçe yazmıştık tutanak tuttu doktor cezası varmış bunun aman es geçmeyin ve gidin
Aryacigdem VergiliBirsenTolga bir de ben suan antibiyotik kullaniyorum 20. Haftama giricem tetenoz asisi yaparlarmi ilac kullanirken
VergiliBirsenTolga Aryacigdem ilaç kullanırken oluyor ama antibiyotik de olmuyor çünkü ablam da kullanıyordu kana karıştığı için sıkıntı olabilir
Annesininumudu Hyagmur ben ilk hamile olduğum da bildirdim 7 haftalık ti o zaman kart takibi veriyorlar