Yoncaasakin Kızlar meraba ben 6+2 deyim bugün cuma günü kontrolüm var kalp atışını duymak için o gün duyar mıyım sizce ve siz kaçıncı haftada duydunuz ### 🤗****
Yoncaasakin merhababebik 4 merhababebik 4 haftada keseyi gördük biz cuma randevum var bakalım inşallah bende duyarım kalp atışını 🤗
Seyturak Yoncaasakin inşallah duyulur sizinde,duymazsanız takmayın kafaya bidaha gittiğinizde duyarsınız🌷