Ceylin680 Yavrucumm ben dün konuştum ebeyle 21 ve 22.haftada yapılır.2 doz olur 1 ay ara ile dedi .ben daha 19 haftada yım doktora sorcam yaptır derse yaptircam
KonuMankeni yasemiinorhn ben daha dün 19 haftayı tamamladım ama ilk dozu olalı 10 gün oldu bile 🤷🏻♀️
yasemiinorhn KonuMankeni benn ilk öğrendiğim zaman gittim gebelik kaydı açtırdı sağlık ocağına bana direkt 20. Haftada aşın var dedi 1 ay sonra 2. Dozu olacaksın dedi
KonuMankeni yasemiinorhn ay ne bileyim beni 25 kasımda çağırmıştı hafta falan dememişti ☺️ Sorun olacak bir şey olduğunu sanmıyorum
yasemiinorhn KonuMankeni yok zaten sorun olmaz da ben burda çok denk geldim böyle ya ondan birde kendimden yola çıktım ☺️ aile hekimliği ne derse o