yasemiinorhn canım daha 4 gün önce kontrolğm vardı söyledim ara ara sancı batma hatta det olacak gibi ağrılar oluyor dedim. Oda olur bu aydan sonra ayakta kalma uzan dedi bende biraz enfeksiyon da var oda tetikliyor. Bol su içmemi söyledi ama yok ağrın devamlı olur sık sık artar ve farklı bir ağrı olur tabii git ben bu ağrı için acilede gittim çok şükür bişi çıkmadı kendimi çok dinliyorum birazda hep bir korku salıyorum içime. Eee bebek büyüyor kilom da biraz var o kadar olacak diyorum.