Linasmommy TubaCivelekk aynen canım ben çocuğu göbeğimin üstünde falan sanıyordum ama kasıktaymış orda hissettim 😂
Derya341986 Linasmommy herkez söylüyorduda yaşamayınca anlamıyosun gerçekten o pıt pıt en güzel duygu allahım eksikliğini göstermesn sağlık versin
SSY Derya341986 aynı hisleri paylaştığımıza eminim 🌸 minik ayaklarını severim öperim onun 🙏🏼 Allah her isteyene yaşatsın inşallah 🙏🏼 👣🐣
Dyg34 Linasmommy benimde öyle oldu aynı zamanlarda suan 15+6 oldum gelmiyo senin gibi 2 ve 3 de hissettim pıt pıt daha yok☹️
GokceGenc Linasmommy bnde 17+0 da hissttim ilk sonra hep hissettim cok degişik gercekten pıt pıt edio ozamnlrda 😊 şimdi 22. Hafta maşallah baya vuruo bnmki 😊
Tomrisinizi 16.haftamda ilk hissettim. Elimi koydum parmaklarimi cok hafif dalgalandirdi tabi gum gum tekme gibi bisey degil daha cok pitir pitir hareketler 😍 aksam yemeginden yarim saat sonra sirt ustu yattigimda hergun hareket ediyor suan 18. Haftadayiz bakalim ne zaman gum gum edecek 😂
Derya341986 Ama bacaklarıyla vuruyo daha çok kollarını hissetmiyorum ultadsonda bacakları hep solda ordan vuruyor