Ben oğlumda içmiştim 2 yaşında şimdi ama ben mecbur içiyordum öle bir bardak vs değil mide bulantımı o kesiyordu çok kustuğum günlerde küçük kutu açıyordum her seferinde bi kaç yudum içip atıyordum gazı gidiyo diye şükür oğlumda bir sorun olmadı ama mide bulantılarım 20. Haftaya yakın geçti tamamen sonrasında içmedim