Hayat_Recep3480 Kizlar dünden beri karnımda ağrı vardı bu sabah doktora gittim idrar verdim enfeksiyon çıktı üromisin toz verdi ve kullanan var mı bebeğe zarar verir mi enfeksiyonu n geçmesi için ne yapabilirim
ArenAsilmomm Hayat_Recep3480 doktor gebelere uygun ilaç veriyor zaten korkmadan içebilirsin. Ben antibiyotikler vs neler içiyorum ama geçmiyor kronik benimki o kadar sıkıntı ağrı çekiyorum ki :(
Piraye2021 Hayat_Recep3480 ben onu da monuralı da kullandım 8. ,16. ve 21. Haftalarda bir sıkıntı olmadı çok şükür. Kontrollerde iyi diyor doktor.
Hayat_Recep3480 Piraye2021 Benimde on bir haftalık sancılı bir şekilde ağrım var inşaAllah faydası olur 🤲🤲