Kubrailkan Öğleden sonra aylık kontrole gidicem,18.haftadayiz bakalım minik civciv nasil gorunucek cikolatam hazır 😅🙊 3lu test zamanı da geldi sanırım kaçıncı haftada istedi doktorunuz ? ❤️❤️ bir de detaylı ultrason için sanırım randevu alicaz bu haftalarda. 🥳
Esmaonur Kubrailkan 2li test temiz çıkınca üçlü ve dörtlüye gerek duymadı doktorum ben yaptırmadım o yüzden. Detaylı içinde aslında en iyi hafta 21-22 diyorlar o tarihlere alın bence. Bebiş inşallah iyidir 🥰
deletedmom87894 Kubrailkan bende 18 haftamdayım canım 17. Haftamda 3lüyü yaptırdım 21 . Hafta içinde detaylıya randevu aldım😊cinsiyet belli oldumu sizin
Deletedmom_33 Kubrailkan Doktorum benden 3 lü istemedi ama ikili temiz çıkmasına rağmen 17+0′da dörtlü tarama yaptırdım oda temiz çıktı. Detaylıya da 21+1′de gittim
Kubrailkan Esmaonur yaa çok şükür temiz çıkmış 😍🙏 bizimde testlerimiz güzeldi ama bebisimiz o gün içerde dans ediyordu sanırım 😅 burnunu olcemedi doktor 😬 oyuzren muhtemelen 3lu test yaparız 🥰 detaylı için çok heyecanlıyım 😍🥳 çok teşekkür ederim 🥳🌺😍