evlatkokusu0806 amniyosentez dışında hiçbir test yüzde yüz doğru sonuç vermez. Bunlar tanı değil tarama testleri. Şüphelenilirse ileri testlere yönlendiriyor doktor. Sonuçları kesin değil diye önemsiz testler demek değil. Bazı aileler çocuğumun sağlık durumu ne olursa olsun doğuracağım diyerek bu testleri yaptırmayabiliyor ancak bu önemsiz veya yanlış testler olduğundan değil, inanç meselesinden dolayı… ayrıca sadece down değil olabilecek yüzlerce sağlık sorunu var ve birçoğu anne karnında tedavi edilebiliyor. Tedavi edilebilecek bir şey varken göz ardı etmek bana cahillik gibi geliyor. Her türlü sağlık sorununa rağmen doğurmak isteyen ailelere sonsuz saygı duyuyorum. Sadece sağlığını bilmenin önemini de gözardı etmemek lazım. Herkesin evladı biricik tek. İhmallere ne gerek var…