12.haftamdayım Dün ikili teste gittim bebeğin pozisyonundan dolayı ölçüm yapamadılar doktor bir ay sonra üçlü test önerdi ama ben bir ay beklemek istemiyorum. Haftaya ikili test randevusu buldum tekrarının sakıncası var mı anneler bilenler yazabilir mi internette gerekli açıklamalar yazmıyor ne yapacağımı şaşırdım