Merhaba kızlar 4 aylık hamileyim ve bir ihracat firmasında 3 yıldır çalışıyorum. Doğuma yakın istem ayrılmam gerekiyor süremi tamamlayınca işi bırakıcam ama haklarım neler tam olarak bilmiyorum. SSK’dan alınan bir para varmış sanırım ( doğum parası) hariç tam konu hakkında bilgim yok. Acaba aranızda bilen, duyan var mı? 🥰