Percanper 14+2 yim. Yataktan çıkmak istemiyorum. Bacaklarım ağrıyor, çook yorgun hissediyorum kendimi. Sizde de bu tarz yorgunluklar var mı? Elevit vit de kullanıyorum. Beslenmem de düzgün Ama neden böyle bilmiyorum sizde de böyle yorgunluklar oluyor mu?
Mrv1007 Percanper 25. Haftamdayım, ara ara yine geliyor o yorgunluklar. İlk zamanlarda daha enerjisizdim, bu aralar daha iyiyim ama bazen birden dibe vuruyor modum. Normal bir durum diye düşünüyorum
Mom54544 Percanper Bol bol yat dinlen gercekten o halsizlik hamilelik boyu vardı bende yataktan çıkmak istemezdim 🤭2 aylık bı anneyim kul kedisine döndüm prenseslikten 😂😂
Kubrailkan 18.haftadayim hala bir anda halsizlik geliyor her şeyi bırakıp yatasim oluyor 😅 bazende aşırı yorgun hissediyorum kendimi hasta gibi. Ama ilk başlarda bu çok daha yoğundu şimdi çok nadir 🙏🥰