TekinSahra44 bana 20. Haftamda demişti aynısını doktor ve 10 gün sonda doğumum olmuştu😔🤷🏻♀️ Doğru düzgün bilgilendirmemişti doktor, bir şey olmaz demişti ama öyle olmadı işte. Bence kesinlikle dinlen ve ayağa kalkmamaya çalış 2 ay idare et böyle, birde başka bir doktordan randevu al üstüne düş lütfen yoksa insan çok üzülüyor sonra. Belki Serklajı önerirler doktorlar bir bakarsın artık. 💖