acemianneee_31 kızlar az önce e nabıza baktım sonuçlarım çıkmamış ama mesela beta yazıyor hiç bir değer yok tıklayınca bu veri üzerinde çalışmalar devam ediyor diyor bunu yaşayan oldu mu fotoğraf ekleyemedim
furkaninannesii acemianneee_31 kan verdiğiniz hastanenin labaratuar sonuçlarına da bi bakıverin ben öyle görmüştüm sizde olur mu bilmiyorrum
furkaninannesii acemianneee_31 arayıp öğrenin bence . Bende saglık ocagında yaptırdığım sonuçları doktor bilgisayarından açmadığı takdirde e nabızımda göremiyorum . Bizzat gideceksiniz yada arayın belki yardımcı olurlar gitmeden öğrenirsiniz
furkaninannesii acemianneee_31 tam emin değilim sağlık ocagından telefonla bilgi alabilir misiniz diye. Ama bi deneyin. Sağlık ocagı ismini falan google yazın zaten telefon numarası çıkıyor oradan öğrenmeye çalışabilirseniz bidaha gitmezsiniz.