8+4 haftalık hamileyim daha önce iki kürtajım var ilk başta hafif bulantım göğüs hassasiyetim kasıklarım da agrı ve koku hassasiyetim vardı onlarda geçti korkuyorum bebeğime bir şey mi oldu diye içimden atamıyorum enox ve coraspin de kullanıyorum ama bu korku geçmiyor bir türlü 🙈🥺lütfen bana dua edin lütfen