Günaydin 🌝
Az önce kontrolumuz vardi bebegimin başi 37.haftada ölcüyomus dr.um ama genetik senin yapabilecegin bisey yok dedi 🥴 bebegim halen baş aşagi, bol bol yuruyus yapman lazimki bebek kanala ilerleyebilsin dedi. Eger 40.haftayi beklerse ve bu hizla gelisirse normal dogum zorlayabilir dedi ama 37.haftaya kadar bisey demicekmis net sekilde. Bebegim 2726gr 48cm👶 sizde durumlar ne? Bu arada nst ye yine baglandim bundan sonra 10gunde bir gidicem. Sancilari sordum bazi hamileler nst de sanci ciksada hissetmiyomus dedim sen onlara bakma okuma onlari lutfen dedi 😅