c-peker Selam tatlışş anneler isim konusunda kararsızzz kaldıkk normalde belirlemiştik ama daaa kaldı işte sizce hangisi olabilir 🥰🥰 Nisa lina Nisa ada Ada lina 🥰🥰🥰 yardımcııı olurmusunuzzz 🥰🥰
Balarisiii c-peker ben de kızımın adını Ada liya veya Adasu istiyordum annem adasu olsun dedi bakalım hayırlısı olsun ama sizin için de Ada lina güzel
c-peker Mnkanne123 içimee en çok sinen isimde bu zaten 🥰 ama isimler girince gene araya hepsini koyası geliyo 🤣🤣
c-peker Nur63 en başından beri nisa lina olarak sevdik kızçemizi şimdi de babası ada ismi hoşuma gitmeye başladı dedi bende nisa lina ada koyalım kimse üzülmesin dedim 🤣🤣
c-peker Balarisiii en sonunda sanırım hepsini toparlıycam 3 isim koycam kızçeme o olcak 🤣 ama sizin isminizde çokk tatlışş