lunam şunun şurasında 6 aylik hamileyim 😀 yarısında 210 veriyordum sonra biranda 270 yaptılar, simdi de 350 yaptılar. Bi zeytinyağını bir de hastanenin fiyatlarını takip edemez oldum 😝🤣 biran önce dogurmam lazım çocuğumun rızkı böyle şeylere gidiyor 😁😁
Canim ben Tülay Koldas a gidiyorum basindan beri, denk gelebilecegim en iyi Dr sanırım.
Bana şeker yuklemesi yapacakti ama gerek duymadığını, açlık tokluk ve 3 aylik sekerime bakmanın yeterli olduğunu soyledi. Gerek duymamakta haklıymış açlık 79 tokluk 74 çıktı 😁😁 şeker yüklemesi yapacaktım aslında fiyati da 200 tl ama şükür kurtuldum o şeyi içmekten 🥲