ymr hayır tatlım bulamtım filan hiç olmadı. Herhangi bir rahatsızlık hissetmedim şuana dek. Sadece ara ara aniden çok yorfun hissediyorum yada uyku bastırıyor o kadar. Göğsümde kararma filan da olmadı ama gebeliğin ilk zamanlarında oldukça acıyordu göğüslerim. Ondan işkillenerek öğrendim zaten hamileliğimi de.