Ferda94 Haftadayım. Sizler bebeğinizin hareketlerini ne kadar sıklıkta tam olarak nasıl hissediyorsunuz 🙏🏻☺️
Loveis16 Ferda94 En çok sabah kalktığımda ve gece yatarken yatakta hissediyorum. Gün içinde hareketliyken pek hissetmiyorum. Hatta bir iki video çekebildim 🥰🥰
Anne_N Ferda94 20+1 bugün. Bu hafta daha belirgin hareketleri. Dün kızım elini koydu karnıma. O da hissetti. Geçen hafta hissetmekte zorlandığım gün bile oldu. Şu an maşallahı var. Akşamda birkaç saat hissettim. Şimdi de yarım saattir aktif
iki_melek_annesi Ferda94 22 haftalık olduk sürekli hareketli artık canımı acıtıyor napıyor bilmem içerde😂
blueberyy00 Ferda94 22+2 olduk bayadir oldukca haraketli bu hafta oturduğum yerde de haraket ettiğinde dışardan belli olmaya başladı arada canımı yakıyor hatta takılıyor içerde hep
Ferda94 Loveis16 o derece dışından hissediliyor mu 🙈 hiç dikkat etmedim ama benim o derece hareketli değil sanki
Ferda94 Anne_N ben bu derece hissetmiyorum sanki. Hissettikleriniz baya tekme şeklinde falan mı. Tam olarak nasıl bir his
Ferda94 iki_melek_annesi ben bu derece hissetmiyorum daha yani hissediyorum ama can acıtacak kadar değil 🙈 bir sorun yoktur umarım 😕
Suzanne Ya ben 21 haftalık hamileyim geçen hafta daha çok hissediyordum bu hafta daha az gibi hareketleri 🥲 akşam bi kaç kere hissediyorum
Ferda94 Suzanne benim de bu şekilde. Herkes bu kadar belirgin hissedince bi acaba bende sorun mu var diye üzüldüm hatta 😕 kız mı erkek mi bebeğiniz
Loveis16 Ferda94 Herkesin vücut yapısı farklı bebişi farklı kimseyle kendinizi kıyaslayıpta boşu boşuna strese girmeyin doktorlar 24 haftaya kadar normal karşılıyor daha zamanı vardır 😌🥰
iki_melek_annesi Ferda94 Yok bişey yoktur benim 3. Gebeliğim bu derece hissetmem normal doktor ultrasyonda bile ölçümleri almak için baya uğraşıyor kıpır kıpır kızım yüzünü bile göremedik elleriyle yüzünü kapatıyor yüz görümlüğü istiyor herhalde 😂😂
Suzanne Ferda94 aynen bende şimdi böyle bi okuyunca garipsedim erkek benimki halbuki çok erken hissettim hareketini 17. Haftada ama şimdi çok az
Anne_N Ferda94 bazen kayma dönme şeklinde de hissediyorum. Ama şimdilerde daha çok vurma şeklinde. Yumruk tekme olabilir. Her geçen gün güçleniyor merak etmeyin. Benim 2. olduğu için daha çok hissediyor olabilirim. Ayrıca erkek. O da fark ediyor olabilir
Ferda94 Suzanne normaldir sanırım ya doktorum bana hergün hissedeceksin Dİye bisey yok daha telas yapma demisti ama yine de insanın aklına takılıyor
Baharistan Kızlar benmde 21 haftalık bebeklerinin kg durumları blıomsnz.kontrolüm wardı bugün 430 gr iyi mi sizce
blueberyy00 Baharistan bence gayet iyi ben 22+1 dün gittim 450 Gr doktor dedi tam haftasına göre gidiyor çok iyi dedi seninkinde öyle bence çok iyi
Seda_krmnli42 Baharistan bence gayet normal benmde 20+6 da kontrolm vardı 400 grmdı haftasyla uyumlu dedi doktor
blueberyy00 Baharistan Ne demek hatta ben de burda 22 haftada 500-600 gramlardan bahsetmisler doktor söyleyince az mı kilosu geridemi felan dedim hayır tam haftasıyla uyumlu geride değil gelişimi önde de değil gayet iyi dedi
Baharistan blueberyy00 bnde burda okuyorum dedgnz gbi o miktarları görünce insan sorun mu war acaba dıo
blueberyy00 Baharistan aynen öyle ama doktorumuz herşey yolunda dedikten sonra kıyaslamaya girmemek daha iyi yoksa insan içinden cikamiYor ☺️