Kızlar Rabbim herkese nasip etsin bir evlat . Benimde bebeğim ilk başlarda olmadı dk gittim 2 çatlatma iğnesi vs vurdurdum yok olmadı sıkıldım o ara artık yapmak istemedim oluruna bıraktım . Sonra dedim nasipse bu ay olucak diye inanadırdım ama rahatım tabi kafa olarak stres yapmadım. Bende pcos var kendimi bildim bileli adet olmuyorum o yüzden yumurtlama günlerimde nezaman bilmiyorum ilk onu tedavi etmem gerekti öyle de yaptık doktorumla . Pregnom gıda takviyesi aldım hergün folik asit içeriyor ve birüsü vitamin birde pcos için yine gıda takviyesi inostrol kullandım o ay ve ekmeği şekeri kestim paketli gıdayı kestim hepsi hormon bozucu ve günde mutlaka 2 tane organik köy yumurtası yedim ve ve ve soğan suyu yaptım asla ihmal etmedim hatta adet oldum 7. Günde sonra bıraktım adet bitince 7 gün yine yaptım 15 güne tamamladım ve çat o ay hamile kaldım . Kesinlikle kendi doktorunuz kendiniz olmalısınız soğan suyu mücize ve pcos için inostrol çok etkili önceden de kullanmıştım doktorum hamile kalana kadar bu iki takviyeyi kullan demişti zaten doktora sadece orada ihtiyaç duydum diğer herşey kafamda yaptım ve Allahta nasip etti hamdolsun . Bolca dua ve gayret . Kilo verin sağlıklı beslenin mutlaka.