7 dakika cok fazla eğer pozitif olsaydı anında belirgin bir sekilde pozitif çizgisi de çıkmalıydı. Ben de ilk ayimda her gün test yapıyordum nerdeyse gecikmem olduğu icin ama bu sekilde silik çıkıyordu ben de senin gibi baya bekliyordum 8 10 dakika falan.. ama olmamıştı. Yine de hayırlısı olsun hakkımızda gecikme varsa her zaman icin bir ihtimal vardir bir kaç gün sonra tekrar test yapin isterseniz