Nazlimom vitaminler tok karnına içilir diye biliyorum, emilimi artar, vitaminler yağda çözündükleri için. decaviti her zaman tok karna içtim, zaten eczacı da öyle demişti. diğeri de kan ilacı, aç tok fark etmiyor ama ilacı içtiğinizde 1 saat öncesi ve sonrasında çay kahve ve süt ürünleri tüketmeyin, emilimi etkisini azaltıyor. ben sabah aç karnıma içiyordum ama sonra kan ilacımın markası değişti, eczacı da tok karna için demişti, ben aç karna içsem sorun olur mu dedim önceki ay kullandığımı hep aç karna içtim dedim, midenizi rahatsız etmiyorsa içebilirsiniz dedi, ama yeni markayı aç karnına içemez oldum mide ağrısı yapıyordu artık tok karna içiyorum. Öncesi ve sonrasında süt ve kahve çay olayına dikkat ediyorum.