Elif05 suyun gelmediyse veya kanama yoksa niye hastaneye gidesin ki sakin ol evet zamanı gelmiş daha önce yalancı sancı çektin mi? Bende 38+4 üm ve şuan benimde yaklaşık 2 saattir belim ağrıyor aynı şekilde karnıma vuruyor doğum sancısı olup olmadığını şöyle anlarsın.. 20 dk da bir gelir 10 dk da 3 ve en son 5 dk da 1 düşer tabi bunlar olurken sancı arasındaki süreler kısalır 50 saniyeden 1 dk ya kadar uzar sancı süren ve şiddeti git gide artar. Pozisyon değiştirmekle geçmez bu şekilde gerçek doğum sancısı olduğunu anlarsın 5 dk da 1 e gelince doğum başlamış demek oluyor o sırada suyun flaan glirse git hastaneye en güzeli sancıları evde çekmek hastane psikolojisine sokma kendini