CansualarArslan benim hamıleligimin baslarında iç kanamam vardı once agızdan kullandım cok yogun bas donmesi ve uyku yapıyordu ama doktor normal oldugunu soyledı. Bir sure sonra kusmaya basladım mıdem almaz oldu doktor vajınadan fıtıl olarak kullanmaya devam etmem gerektıgını soyledi. Cok sukur ki rısk faln kalmadı, beyaz puturtulerın olması da normal canım dert etme 😊