Esramusti Öğretmen değilim ama 35+1 deyiz, hala çalışıyorum zorlanmıyorum. kişiye göre ve işe göre değişir ama zaten 32 de ayrılma hakkınız var ondan öncesine kadar çalışmanız lazım. Ve ayrıldığınızda da bir sorun olmuyor raporlu görünüyorsunuz yani yılınızın dolmasına mani bir durum yok çalışamasanız da..