Hamilebirannee canım benim doktorum zorunlusun ille yaptır demedi. Haftada 5 gün günde 4 kere(sabah açlık, sabah - öğle - akşam tokluk) şeklinde takip yaptık. Eğer sonuçların olumsuz çıkarsa yükleriz dedi ama çok şükür iyi geldi gerek yok dedi. Dün de sağlık ocağında sordular yaptırmadım deyice 3 aylık şeker diye bi şey varmış ona baktılar o da normal çıktı. Bence doktorunla tekrar görüş aklında soru kaldıysa sor. Ona göre hareket edersin.