MucizeAnne_ Ben orda yapmyi düşünüyorum ama şuan özele gidiyorum mesela gitmediğim doktora parasını ödeyip dogumumu gerceklestirebilir miyim acaba
yasemiinorhn MucizeAnne_ son 1 ay kontrollerinde bende devlete gidip doğumu devlette yapacağım. Eğer zamanın gelmediyse son 1 ay başka bi doktor bul kontrolüne ona git orda yaptır
Nymphadoraa MucizeAnne_ merhaba🤗 Tokat I görünce yazmak istedim orada yaşamıyorum ama Tokatlıyım. Maalesef kalp durmasından dolayı bir kürtajım var. Fazlı bey yapmıştı memnun kalmıştık ilgisinden. Hiçbir sorun da yaşamadık şükür sonrasında. Öyle bi yazmak istedim 🤭
4_cennetevlat_4 MucizeAnne_ doktor giriyo her türlü memnun kalırsın şüphen olmasın hayırlı doğumlar olsun inşallah
minikkminik Oradan bahseden bir arkadaş bu zamana kadar kime gttyysen ona git doğumu da o yaptırsın deyip doğuma almamış ama tabi sadece bir tane doktor yok hepsi öyle mi der bilemiyorum
minikkminik MucizeAnne_ evet arayıp sormakta fayda var bide bence orda düşünüyorsanız bi kaç kez muayenesine gidin sonra sıkıntı çıkarmasınlar
MucizeAnne_ minikkminik bide hangi doktoru önerirsin orada ben ilki de Mehmet nalbanta yaptırdım eğer durumumuz imkan vermezse zam gelecekmiş orda yapacam galiba ondan
minikkminik MucizeAnne_ henüz yapmadım bende üniyle medikal arasında kararsızım açıkçası ama muayene için en azından kesinlikle medikal bugün üni ye gittim pek içime sinmedi ultrason olayı
yasemiinorhn MucizeAnne_ tamam o zaman üniversite hastanesinde iyi Bi doktor bul kendine oraya git bundan sonra doğumunu da orda yaparsın
yasemiinorhn MucizeAnne_ ben üniversite okuyorum tokatta 🤭 ama şimdi kendi memleketime geldim orada arkadaşlarım var Bi soruyum hangi doktor iyiyse sana söylerim. 😘
MucizeAnne_ yasemiinorhn işte iyi bir doktor hangisini onu bilmiyorum kuzum ozeldeki Mehmet nalbant harika doktor ilk çocuğumu ona yaptırdım ama imkanımız el vermez herhalde
Sericik MucizeAnne_ bende Mehmet nalbanta gidiyorum 37 haftalık hamileyim ilk hamileliğim doğumla ilgili hiç bilgi alamadım Medikalpark hakkında siz daha önce orda doğum yapmışsınız bilgi verebilir misiniz sancı olayı filan nasıl oluyor hemşireler ebeler doktor nasıl
2melek_annesiii MucizeAnne_ ilhan bahri delibaş var üniversitede çok iyi bir doktor herkes bilir tokatta devlettede muhammed emin var oda çok iyi ben memleketimde olamadığım için çok üzülüyorum doğumu diyarbakırda yapacağım orada olsaydım bu ikisinden birine giderdim