Dün kontrolde bir ara 100e kadar çıktı sancılarım 50 60 80 öyle gidiyodu bi anda 100e çıktı sonra yine 50 60lara geldi. Açılmam yokmuş sancı gelip gitmiş sanırım. Yaşayan oldu mu bu durumu araştırdığımda sancı 100deyken doğum yapan var ama beni gönderdi doktorum