İyi günler hanımlar 16 gündür yüksek tansiyondan dolayı hastanede yatıyorum çok şükür ilaçlarla normale döndü tansiyon yüzünden idrarda protein kaçağı var doktor haftaya cuma günü doğurtucam seni dedi 37+1 haftalık oluyo pazartesi günü ultrasonla baktığında 2425 Gr demişti yine tansiyon yüzünden bebeğimin karın çevresi 2 hafta geriden geliyormuş 2 doz ciğer geliştirici iğne yaptılar şuan biraz tedirgin biraz korku ve biraz heycan yaşıyorum 37 haftalık doğum yapan annelerden cevap bekliyorum kaç kilo doğdu küveze girdi mi bebekleriniz?