14 haftalık hamileliğimde ani ve şiddetli başlayan kusma kasılma ve ağrı sonucu bebeğimi erken doğum ile kaybettim bebeğim doğana kadar herşey normaldi kalp atımı hareketi vardı doğduğunda 3 4 sn kadar yaşadı sebebini doktorlar anlamadı 2 hafta sonra gittiğim doktor rahim ağzında yoğun enfeksiyon ve enfeksiyon kisti oluştuğunu söyledi 1 aydır çok yoğun antibiyotik tedavisi görüyorum vitaminde dahil tam 13 kutu ilaç tedavisi verdi önümüzdeki günlerde dondurma yöntemi ile yarayı temizlemesi gerektiğini söyledi daha önce yaptıran var mı