Aozgek Detaylı ultrason kaç haftalık yaptırdınız acabaa?? Doktorum 16 snda gel organlrına bakalım dedi acaba detaylıyımı kast etti?
Selin12- Aozgek canım 20 ile 24 haftalık arasında yapılıyor ben 23 haftalık ken yaptırdım en iyi sonuç 22 hafta ve 23 haftalarda alınıyormuş
cigdemkorkmaz Aozgek 20haftalıktan sonra bakılıyor randevu oluşturup arıyorlar seni. Bugün 22haftalık olduk yarına randevum. 20dakika falan sürüyormuş yanına kimseyi almıyorlarmış 450tl 🥲
suscarparimm Aozgek 16 hafta çok erken bi zaman . 19-24 haftalar arasında bakılıyor en doğru sonucu 22-24 haftaları arasında alırsınız
Nameless 20 ile 24.hafta arası bakılıyor .ben de şuan 16.haftamdayim onumzdeki hafta kontrole gidip perinatoloji için gün vericekler
Fatma_6868 Selin12- ben şuan 20 haftalığım 2 hafta önce gün veriler ocağın 31 ne uzun zaman geçiyr ama aradan o zamana 28 29 haftlık fln oluyrm. Yarn tekrar gidecem doktora söyleyip öne aldırmaya çalışacam
ayse-huseyin16 cigdemkorkmaz bende bu civar fiyat bekliyordum ama öyle olmadı doktorum detaylı için randevu yazacağım dizin için uygun mu dedi ücretini sordum normal muayene ücretinden 30 TL fazla dedi normal muayenem 100 TL
Fdnlkmn ayse-huseyin16 özel hastane de mi yaptırdınız bide SGK mı sizin acaba bende önümüzdeki hafta yaptiracam kendi gittiğim hastane fiyat bilgisi vermedi başka özel polikliniği olan bi yere sordum 400 dediler.
Babynisan Aozgek 22. Haftada yaptırdım hatta dün yaptırdım ☺️ En iyi sonuç 20-24. Haftalar organ gelişimini tamamladıkları için
Rahime_47 Aozgek hayir detaylı degil. Normal kontrol sadece. O hsfta bebegin organlari gözüküyor diye. Detayliyi perinatoloji yapar
Almla Bnde suan 13 bitmek üzere ikili yapıldı 16 . Haftatada normal muayene çağırdı detaylı için 16 subata gün verdi oda 23 24 falan oluyor organlarına bakmak için r
ayse-huseyin16 Fdnlkmn evet SGK ve özel hastane rutin muayeneye gittiğim doktorum yapıcak sanırım yani randevuyu kendisi verdi bende şaşırdım özel kliniklerde bakılıyor sanıyordum
ayse-huseyin16 cigdemkorkmaz SGK’dan randevu vermek nasıl oluyor tam anlayamadım ama normal rutin randevuma gittiğim gibi yine normal hastaneme gideceğim SGK üzerinden mi randevu aldınız derseniz zaten SGK üzerinden almadığımda normal rutin randevularımın da fiyatı 180 TL falan eminim o daha yüksektir
cigdemkorkmaz ayse-huseyin16 bizim normal randevu ücretimiz 80/90 TL olması lazım. Detaylı ultrason 450tl… niye bu kadar pahalı anlamadım 20dk boyunca bebeği inceliyor sadece ekstra bişey yapılmıyor ki ultrason cihazıda renksiz normaldi bizim