muge1661 kendimi gördüm şuan sende 😓bende o haftalarımda sürekli uyanırdım 5-6 da kalktığım bile oluyordu sabah bunaltıdan asla uyuyamıyordum gecenin 3ünde istifra etmeye kalkıyordum 😓 çok zorlu günlerdi şuan 12. Haftadayım rahatladım gerçekten sadece sabah kalkınca istifra ediyorum sonrasında ara ara bunaltım oluyor o kadar ☺️ Tavsiye edebileceğim şeyler şunlar uyanınca ağzına hemen tuzlu çubuk yada tuzlu leblebi at içini bastırsın yanı başında dursun onlar ben öyle yapıyordum aç karnına su içme(benim en sevdiğim şeydi hamilelikten önce) 😓 haşlanmış patates yemeğe çalış en azından tok tutuyor bi süre, ekmek kemirdiğim zamanlar bile oluyor bazen iyi geliyordu ama bastırıyordu içimi. Yeşil elma iyi gelmişti bi süre sadece, vee ben de hiçbişey yiyemediğim için çözümü şunda buldummm çay demliyoruzz sonra burçak bisküvimizi alıp bandırıp bandırıp yiyoruz 2 hafta öyle beslendim sadece sabah öğle akşam en azından hafif olduğu için mide bulandırmıyordu☺️ Benim bu zamanda tecrübe edindikelrim ve yaptıklarım bunlar kuzum inşallah yardımcı olabilrim ❤️ Dilerim ki en kısa zamanda geçsin çok zor çünkü rabbim yardımcın olsun 🌸 çok uzun oldu kusura bakma 🙈